Ankara Eczane Tabela Firması

Bilindiği üzere; 28.03.2016 tarih ve 29667 sayılı Resmi Gazete' de yayımlanan, Eczacılar ve Eczaneler Hakkında Yönetmelik Değişikliğinde yer alan Geçici Madde 4'ün (2) inci fıkrası, "(2) 25 inci maddenin ikinci fıkrasında yer alan "özellikleri Türk Eczacıları Birliği tarafından standardize edilmiş ışıklı veya ışıksız levha konulur" yükümlülüğü Kurum tarafından reçete sayısı veya ciro kriterleri dikkate alınarak belirlenecek geçiş takvimi doğrultusunda eczaneler tarafından en geç 12/4/2017 tarihine kadar yerine getirilir. Türk Eczacıları Birliği tarafından ışıklı veya ışıksız levha standartları maddenin yürürlüğe girdiği tarihten itibaren en geç üç ay içerisinde belirlenerek Kuruma bildirilir." Şeklinde düzenlenmiş olup, Birliğimiz tarafından yürütülen çalışmalar neticesinde oluşturulan levha standartları ilgili tarih itibari ile Kuruma iletilmiştir. Türkiye eczacılar birliğinin yayımladığı bu bildirge ile beraber başta ankara eczane tabelaları yönetmeliği yukarı da yazılı olduğu gibi belirlenmiştir ve diğer şehirler için dekonunun farklı olabilecek bir tarafı yoktur.

Her iş için gerekli olan reklam ve tabela eczacılar için de oldukça önemlidir çünkü bulundukları konum itibari ile hastahanelere yakın olan eczaneler yakınlarında bulunan birçok eczane ile başa baş satış ve kalite rekabeti içerisine girerler bu rekabetten en yüksek kar ve imaj kalitesi olarak çıkmayı başarmak için de ankara eczaneleri ve diğer firmaların tabela ve reklamlara önem vermesi gerekmektedir.Ülkemizin geldiği konuma bakacak olursak açılan yeni istihdam alanları, iş imkanları ve ekonomiye yatırımlar sayesinde iş kuran birçok insanın olduğu bu dönemde reklam ve reklamcılık sektörü de hiç olmadığı kadar gelişmiş durumda geçmişte amatörce yapılan işlere nazaran teknolojik aletlerle çalışan müşterisine en iyi hizmeti sunmayı hedef edinen reklamcılık sektörü başta ankara olmak üzere türkiyenin birçok kentinde firmaların birbiriyle rekabette bulunduğu ortak alan.
İhtiyaç duyulan tabelaların gerek ankara eczane tabelaları için gerek başka sektörler için üretildiği bu sektör hem binlerce insana istihdam sağlıyor hem de duyulan ihtiyaç dan iki tarafında karlı çıktığı bir iş yapıyor. İster eczacı olun ister bakkal isterseniz de bir kuaför, fakat her ne iş yaparsanız yapın reklam yapılmadan gerekli müşteri portföyünüzü bulmadan istediğiniz derecelerde para kazanmanızın ve devamlı müşteri yakalamanızın maalesef bugünün şartlarıyla imkansız olduğunu bilmelisiniz aynı anda açılan iki firmanın veya iki büronun birisi reklama yatırım yaparken diğerinin sadece normal işleriyle ilgilenmekte olduğu bir yerde reklam veren firmanın bir yıl içinde uğradığı değişimin diğer firmaya oranla göze çarpacak şekilde büyük bir artış yaptığını görebilirsiniz yani kısacası bugünün şartlarında reklam demek her şey demektir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neden Ankara 333 Etiket Metal Etiket

Alüminyum Kutu Harf Tabela

Ankara Braille Yönlendirme Levhası